اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

مهمترین تفاوت های کاشت و اکستنشن مژه

کاشت و اکستنشن


از گذشته‌های دور تا امروز، داشتن مژه‌های بلند، پرپشت و براق از نشانه‌های زیبایی چشم و چهره بوده است. این ویژگی به‌خصوص در زنان از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر شما هم از علاقمندان داشتن موها و مژه‌های بلند و زیبا باشید؛ احتمالا بارها به فکر استفاده از روش‌های کاشت و اکستنشن مژه و  اکستنشن مو  افتاده‌اید. این روش‌ها به شما کمک می‌کند تا موها و مژه‌هایی با ظاهر کاملا طبیعی و تقریبا دائمی داشته باشید. اما اگر دقیقا نمی‌دانید این دو روش چه ویژگی‌هایی داشته و چه تفاوت‌هایی با هم دارند؛ با این نوشته همراه ما باشید.

تفاوت‌های کاشت و اکستنشن مژه

کاشت و اکستنشن مژه دو روش معمول برای اضافه کردن رشته‌های جدید مژه با هدف افزایش زیبایی آنها است. پس نقطه اشتراک این دو روش هدف استفاده از آن و نتیجه کلی آن است. اما این دو روش تفاوت‌هایی اساسی نیز با یک‌دیگر دارند که بهتر است قبل از انتخاب، به دقت آنها را بررسی کنید.

اولین تفاوت کاشت و اکستنشن مژه در کیفیت و نمای ظاهری آن است. به‌طور معمول برای کاشت مژه از مژه‌های مصنوعی استفاده می‌کنند. در حالی که مژه‌های استفاده شده در روش اکستنشن بسیار طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. در نتیجه از نظر ظاهری اکستنشن مژه ظاهری طبیعی‌تر به شما می‌بخشد. پس اگر می‌خواهید ظاهری جذاب‌تر، نزدیک‌تر به مژه‌های طبیعی و به‌دور از اغراق داشته باشید؛ پیشنهاد ما اکستنشن مژه است.

دومین تفاوت بین کاشت و اکستنشن مژه ظرافت نصب آن روی پلک شماست. در روش اکستنشن مژه، تارهای مژه به صورت کاملا جداگانه و تک‌تک در مرز رویش مژه‌های طبیعی شما چسبانده می‌شوند. در حالی که این ظرافت در روش کاشت مژه بسیار پایین‌تر است. به همین دلیل نیز در نتیجه نهایی کار تشخیص اکستنشن مژه از نمونه‌های طبیعی بسیار مشکل است؛ در حالی که در کاشت مژه به دلیل نبود آن ظرافت خاص، مصنوعی بودن مژه‌ها به راحتی قابل تشخیص است.

سومین تفاوت کاشت و اکستنشن مژه دوام و پایداری آن است. البته در این زمینه عددها به یک‌دیگر نزدیک هستند؛ اما باز هم باید گفت اکستنشن مژه از دوام بیشتری برخوردار است. دلیل این موضوع هم ثبات کیفی بیشتر آن در طول زمان است. به این معنا که در طول ۶ ماه، در صورتی که دوره‌های ترمیمی را به طور منظم طی کنید؛ اکستنشن مژه شما با کیفیت روز اول باقی می‌مانند.

از کدام روش استفاده کنیم؟

این سلیقه و انتخاب شماست. شواهد نشان می‌دهد که روش اکستنشن مژه در بیشتر موارد انتخاب بهتری است؛ اما در شرایط محدودی انتخاب کاشت مژه نیز منطقی است. یکی از این شرایط محدود، زمان‌هایی است که شما می‌خواهید برای یک یا در بهترین حالت چند روز، مژه‌هایی خاص داشته باشید. طبیعی است که در این شرایط کاشت مژه‌های مصنوعی روش فوری‌تر و ارزان‌تری است.

اما اگر قصد دارید از این روش‌ها به عنوان کاری دائمی و یک روش ترمیمی زیبایی استفاده کنید؛ قطعا انتخاب اکستنشن مژه منطقی‌تر است.

چند نکته مهم

همان‌طور که گفتیم اکستنشن مژه روشی عالی برای ترمیم مژه‌های شماست. اما این کار کاری بسیار ظریف است؛ و باید با بهره گرفتن از بهترین مواد اولیه و توسط آرایشگری باتجربه انجام شود. با در نظر گرفتن این موضوع و همچنین توجه به اینکه اکستنشن مژه به‌طور معمول نیازمند دوره‌های ترمیمی هر دو هفته یک بار است؛ بهتر است از همان ابتدا مرکزی تخصصی و مطمئن را برای انجام این کار انتخاب کنید.

همچنین برای انجام این کار، مژه‌های شما باید کاملا خشک و بدون رطوبت باشد. پس از ساعاتی قبل از حضور در سالن اکستنشن، صورت خود را نشویید. همچنین از یک روز قبل فعالیت‌هایی که موجب عرق کردن صورت و مرطوب شدن آن می‌شود را بهتر است انجام ندهید.