اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

اکستنشن مو

نحوه شستشوی موی اکستنشن شده

ریزش مو، کم‌پشت شدن و نازک شدن موها بسیاری از افراد را به انجام اکستنشن ترغیب می‌کند. اکستنشن کردن مو راهی مطمئن و سریع برای داشتن موهایی پرپشت و زیباست. اما به این نکته توجه داشته باشید موی اکستنشن شده حتی اگر با اکستنشن لیزری که ماندگارترین روش اکستنشن است درست شده باشد، نیاز به مراقبت دارد. در شستشوی موی اکستنشن شده باید نکاتی را رعایت کرد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

نکاتی درباره شستشوی موی اکستنشن شده

بر اساس توصیه آرایشگرهای حرفه‌ای بهتر است تا پنج روز موی اکستنشن شده را نشویید تا چسب آن به خوبی تثبیت شود. اگر پوست سر شما دچار خارش شد نگران نباشید. مدت زمانی لازم است تا پوست سر با اکستنشن مو سازگار شود و به آن عادت کند. معمولا پس از گذشت چند روز احساس خارش از بین می‌رود.

برای شستشوی موی اکستنشن شده ابتدا موها را به دقت شانه کنید تا گره‌ها باز شوند. سپس موها را به آرامی خیس کنید و مقدار مناسبی شامپو را در مقداری آب حل کنید تا کف کند. سپس موها را از بالا تا پایین به آرامی با کف آغشته کنید و ماساژ دهید. توجه داشته باشید که به هیچ وجه موها را چنگ نزنید زیرا باعث گره خوردن مو می‌شود. فقط کافی است به آرامی دست خود را از بالای موها تا پایین بکشید و به آرامی فشار دهید تا کف شامپو به همه جای موها برسد. سپس در زیر دوش با فشار ملایم آب موها را آبکشی کنید.

اگر موهایتان بلند و پرپشت است بهتر است موها را از فرق وسط باز کرده و هر طرف را با دقت و به آرامی بشویید و آبکشی کنید تا فشار کمتری به موها وارد شود.

برای مراقبت بیشتر از موهای اکستنشن شده حتما از شامپوی مخصوص موهای اکستنشن شده استفاده کنید. این شامپوها حاوی مواد نرم کننده هستند که باعث می‌شود موها به راحتی شانه شوند. شامپوهای معمولی دارای مواد سیلیکونی هستند که علاوه بر خشکی و گره‌خوردگی، باعث شل شدن چسب اکستنشن شده و در نتیجه موها خراب می‌شوند.

بهتر است از نرم کننده مخصوص موهای اکستنشن شده هم استفاده کنید تا موهایتان راحت‌تر شانه شوند اما فقط آن را به ساقه مو بزنید. اگر نرم کننده با ریشه مو و محل اتصال اکستنشن برخورد کند باعث شل شدن اکستنشن و جدا شدن آن از محل خود زودتر از موعدی که انتظارش را دارید خواهد شد.

پس از آبکشی کامل موها حوله را به آرامی روی موها قرار دهید و با کمی فشار آب موجود در موها را بگیرید. هرگز حوله را روی موها به سمت بالا یا پایین نکشید. فشار بیش از حد باعث شل شدن اکستنشن خواهد شد.

زمانی که هنوز موها مرطوب هستند می‌توانید از اسپری‌های حاوی پروتئین یا سرم حاوی روغن آرگان استفاده کنید فقط مواظب باشید آنها در محل اتصال اکستنشن به کار نبرید. از محصولات زیبایی مو که حاوی الکل هستند استفاده نکنید زیرا باعث خشکی مو خواهند شد. شامپوهای حجم‌دهنده نیز باعث گره خوردن موهای اکستنشن شده می‌شوند، بهتر است از آنها استفاده نکنید.

پس از خشک شدن موها برای شانه کردن آنها از برس‌های مخصوص موهای اکستنشن شده استفاده کنید. این برس‌ها بسیار نرم هستند و به موهای شما آسیبی نمی‌رسانند. استفاده از برس معمولی باعث می‌شود فشار بیش از حد به موها وارد شود و از محل اکستنشن جدا شوند.

برای شانه زدن ابتدا نوک موها را شانه بزنید تا گره‌ها باز شوند و سپس قسمت‌های بالاتر مو را شانه بزنید. از شانه زدن موها بیش از یک بار در روز خودداری کنید تا دوام اکستنشن افزایش یابد.

به این نکته توجه داشته باشید ریزش مو در حال شستشو و شانه کردن موها طبیعی است. پس بیش از اندازه نگران نشوید. با مراقبت از موهای اکستنشن شده ضمن داشتن موهایی زیبا و جذاب مدت ماندگاری اکستنشن را افزایش می‌دهید.

کراتینه مو با مواد طبیعی

کراتینه مو با مواد طبیعی

اگر مدتی است موهایتان وز و کدر شده و به سختی شانه می‌شود یا دوست دارید موهایتان را تقویت کنید و به فکر  کراتین مو  هستید می‌توانید قبل از مراجعه به آرایشگاه و مشورت با آرایشگر متخصص، در منزل با مواد طبیعی موی خود را کراتینه کنید. کراتینه مو با مواد طبیعی نظیر روغن زیتون، روغن بادام، روغن نارگیل، عسل، تخم‌مرغ و… نرمی، درخشش و لطافت را به موهای شما باز می‌گرداند.

هم‌زمان با تهیه ماسک خانگی برای کراتینه مو با مواد طبیعی بهتر است با بهبود رژیم غذایی خود به سلامت موهایتان کمک کنید. مقدار کافی پروتئین و ویتامین برای حفظ سلامت موها لازم است. استفاده از مکمل‌های آهن، ویتامین E، مواد معدنی مانند سلنیوم، مس، منیزیم و… در کنار مصرف روزانه یک عدد تخم‌مرغ، شیر، غلات سبوس‌دار، میوه و سبزیجات تازه حتما باید در برنامه غذایی روزانه شما قرار داشته باشد تا موهایی سالم و درخشان را برای شما به ارمغان بیاورد.

شما می‌توانید با مواد طبیعی ماسک مو خانگی بسازید و به کمک آن شادابی را به موهایتان بازگردانید. روغن جوجوبا یا آرگان، آووکادو، روغن نارگیل، روغن بادام شیرین، روغن زیتون، عسل و… موادی هستند که برای ترمیم موهای آسیب‌دیده به کار می‌روند. اما نکته مهم در ارتباط با ماسک طبیعی مو، استفاده منظم از آن است تا بهترین نتیجه حاصل شود.

ژل کتیرا نیز خاصیت درمان‌بخشی برای موهای آسیب‌دیده دارد. این ژل از خرد شدن و شکنندگی موها نیز جلوگیری می‌کند و برای درمان موخوره نیز به کار می‌رود. برای استفاده از کتیرا کافی است مقداری از آن را با آب مخلوط کنید و روی شعله گاز قرار دهید. وقتی کتیرا در آب حل شد شعله را خاموش کنید و اجازه دهید محلول خنک شود. سپس آن را در ظرف اسپری بریزید و پس از حمام روی موهای نم‌دار اسپری کنید.

کراتینه کردن مو با مواد طبیعی در منزل هم امکان‌پذیر است. با این کار علاوه بر صاف و خوش‌حالت شدن موهایتان سلامت آنها هم حفظ خواهد شد.

چند روش برای کراتینه مو با مواد طبیعی

با استفاده از سس مایونز یا شیر پرچرب، موز، عسل، زرده تخم‌مرغ و روغن نارگیل می‌توانید یک ماسک فوق‌العاده برای موهایتان تهیه کنید. فقط کافی است همه مواد را در مخلوط‌کن بریزید تا به صورت خمیر شل یک‌دست دربیاید و آن را به مدت بیست دقیقه تا نیم ساعت روی موهایتان قرار دهید. سپس موها را با یک شامپوی ملایم بشویید. این عمل را هفته‌ای دو تا سه بار تکرار کنید و اثر آن را بر موهایتان ببینید. با این روش موهای خشک و آسیب‌دیده و حتی موخوره‌ها ترمیم می‌شوند.

یکی دیگر از ماسک‌هایی که اثری فوق‌العاده برای ترمیم موهای آسیب‌دیده دارد ماسک روغن زیتون و تخم مرغ است. روغن زیتون خواص بی‌نظیری برای مو دارد. تحریک رشد مو، کنترل ریزش مو، از بین بردن شوره سر، درمان موخوره، تامین رطوبت مو، نرم‌کنندگی و ترمیم‌کنندگی موهای آسیب‌دیده از خواصی است که برای روغن زیتون برشمرده شده است. برای تهیه این ماسک پنج قاشق روغن زیتون را با دو عدد تخم مرغ به خوبی مخلوط کنید و هم بزنید تا کاملا یک‌دست شود. مخلوط حاصل را به موهای خود آغشته کنید و پس از گذشت پانزده دقیقه موها را با شامپوی ملایم بشویید.

ماسک دیگری که نتیجه بسیار خوبی برای نرمی و درخشان کردن مو دارد استفاده از مخلوط روغن زیتون و عسل است. عسل با وجود خاصیت ضدباکتریایی و میزان بالای قند باعث حفظ رطوبت مو شده و از ریزش آن جلوگیری می‌کند. برای تهیه این ماسک دو قاشق غذاخوری عسل را با سه قاشق روغن زیتون مخلوط کرده و آن را به موهایتان آغشته کنید. اضافه کردن کمی آبلیمو و دارچین هم اثربخشی ماسک را افزایش می‌دهد. پس از گذشت پانزده دقیقه موهایتان را شسته و آبکشی کنید.

آووکادو برای تقویت مو معجزه می‌کند. شما می‌توانید یک عدد آووکادوی رسیده را له کنید و دو قاشق روغن زیتون طبیعی به آن اضافه کنید. موهای خود را به این ماسک آغشته کنید و پس از گذشت نیم ساعت آنها را با یک شامپوی ملایم بشویید.

ترکیب یک عدد آووکادو با یک موز و نصف قاشق روغن بادام نیز ماسکی را به شما می‌دهد که استفاده از آن به مدت یک یا دو بار در هفته موهای صافی را برای شما به ارمغان می‌آورد.   

اکستنشن مو برای عروس

اکستنشن مو برای عروس

جشن عروسی یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های زندگی یک خانم است و زیبایی او در این جشن دغدغه‌ای است که از مدت‌ها قبل فکرش را به خود مشغول می‌کند. انتخاب لباس عروس، آرایش مو و آرایش صورت مهم‌ترین تاثیرات را روی زیبایی ظاهری عروس دارد. اگر موهایتان کوتاه است و منتظرید تا به اندازه دلخواه برسد تا مراسم عروسی را برپا کنید لازم نیست چشم انتظار باشید. با استفاده از اکستنشن مو برای عروس می‌توانید موی سر خود را به هر مدل شینیون دلخواه دربیاورید.

معمولا برای انجام اکستنشن باید ساعت‌ها وقت در آرایشگاه سپری کنید اما نتیجه آن شما را از زیبایی موهایتان شگفت‌زده خواهد کرد. اکستنشن روش‌های مختلفی دارد که برای انتخاب بهترین نوع آن باید با آرایشگرتان مشورت کنید تا با توجه به شرایط شما بهترین گزینه را به شما پیشنهاد بدهد.
شینیون‌های مختلفی برای عروس در نظر گرفته می‌شود. بهتر است مدل مویی که انتخاب می‌کنید با فرم صورت و جنس موهای شما تناسب داشته باشد. برای این منظور حتما توصیه‌های آرایشگرتان را جدی بگیرید و به آن توجه کنید.
اکستنشن مو برای عروس پس از تعیین مدل موی عروسی انجام می‌شود و اندازه و رنگ مویی که قرار است اضافه شود مشخص می‌شود.

برای عروس اکستنشن طبیعی یا اکستنشن مصنوعی استفاده شود؟

برای اکستنشن مو برای عروس بهتر است از اکستنشن با موی طبیعی استفاده کنید تا موهای شما در شب عروسی ظاهری زیبا و براق داشته باشد. موهای اکستنشن شده با موی طبیعی را می‌توان به راحتی به رنگ دلخواه درآورد و براشینگ کرد و یا در مدل‌های مختلف شینیون کرد. شاید تنها عیبی که می‌توان برای اکستنشن با موی طبیعی در نظر گرفت قیمت بالای آن باشد.
اما اگر تامین هزینه اکستنشن طبیعی برایتان سخت است می‌توانید از اکستنشن مصنوعی استفاده کنید. موهای مصنوعی که برای اکستنشن مورد استفاده قرار می‌گیرد با فرمولی نزدیک به موی طبیعی ساخته می‌شود و با تکنولوژی پیشرفته‌ای که در ساخت آن به کار می‌رود برای مدت طولانی‌تری قابل استفاده است. موهای مصنوعی نسبت به موی طبیعی بهتر حالت می‌گیرند اما باید توجه داشت که هر سه تا شش ماه بسته به جنس آن باید تعویض شود.
موی اکستنشن شده را نیز می‌توانید مانند موهای طبیعی کوتاه یا رنگ کنید، سشوار یا اتو بکشید و شینیون کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید چون این موها مانند موی طبیعی از بدن ویتامین جذب نمی‌کنند بیشتر در معرض آسیب قرار دارند. بنابراین برای استفاده از سشوار یا اتو حتما درجه حرارت را به صورت کم انتخاب کنید و قبل از اتو کردن مو از اسپری محافظت‌کننده در برابر حرارت استفاده کنید تا موها بیش از اندازه خشک و شکننده نشوند.
برای انجام شینیون، موهای اکستنشن شده همچون موهای معمولی به وسیله سشوار، اتو، بابلیس و دیگر ابزار فرم‌دهی به موها حالت می‌گیرند و برای ادامه کار آماده می‌شوند. برای شینیون ابزاری نظیر کش، تل، تور نامرئی، کلیپس، سنجاق، گیره فلزی، بیگودی، پروتز زیر کار، شانه پوش، موی اضافه و در نهایت تافت برای ثابت نگه‌داشتن حالت موها پس از اتمام کار استفاده می‌شود.
ممکن است تمایل داشته باشید مدل شینیون خطی را انتخاب کنید که به موی شما فرم و حالتی بی‌نظیر ببخشد. مدل خطی از جذاب‌ترین مدل‌های شینیون محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد. بسیاری از عروس‌ خانم‌ها این مدل موی زیبا و مجلل را انتخاب می‌کنند تا در مهمانی خود بدرخشند.
ریسه تزئینی یکی از اکسسوری‌های تزئین و آرایش مو است که علاوه بر مدل‌های شینیون برای مدل‌های موی باز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریسه‌ها در شکل‌های مختلفی نظیر گل و مروارید، شکوفه، ستاره‌ای، سنگ‌کاری ظریف، ریسه برای کنار سر، روی پیشانی، پشت سر و… بر روی موی عروس قرار می‌گیرند و زیبایی دوچندانی را به موها و صورت او می‌بخشند.

اکستنشن برای موهای کم پشت

موهای کم پشت

داشتن موهایی سرحال و زیبا نشان دهنده بدنی سالم است. البته که تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما دارد، اما در قدم اول شما باید از بابت سلامت جسمانی خود اطمینان حاصل کنید. تغذیه ناسالم باعث ایجاد موهای کم پشت می‌شود. این مشکل به مرور می‌تواند شما را آزار دهد. به طوری که هر روز از خواب بیدار می‌شوید در تخت خواب خود تارهای موی خود را می‌بینید که این موضوع ناراحت کننده است.

در این مواقع برای رفع مشکل ممکن است نظریه‌های مختلفی بشنوید. بهترین کار این است که به پزشک ماهری مراجعه کنید تا بدن شما را به خوبی تحلیل کند. ممکن است راه درمان شما تنها مصرف یک ویتامین در روزهای مشخصی باشد. در صورتی که دلیل مشکل ریزش موی خود را متوجه شدید می‌توانید در کنار درمان، می‌توانید روش اکستنشن مو را انتخاب کنید. و مطلب اکستنشن موها برای شما چه کار می‌کند را مطالعه فرمایید از میان روش‌های متنوع اکستنشن، اکستنشن لیزری مو یکی از بهترین روش‌های رسیدن به موهای پرپشت و ضخیم است.

اکستنشن و موهای پرپشت شما

اکستنشن یکی از راه‌های درمان موهای کم پشت است. ممکن است به هر دلیلی حجمی از موهای خود را از دست داده باشید، اما این پایان راه نیست. نباید برای این موضوع غصه بخورید و زانوی غم به بغل بگیرید. در دنیای امروزی برای هر مشکلی راه حلی پیشنهاد می‌شود. همانطور که گفتیم قدم اول را باید توسط پزشک خود بردارید. او شما را راهنمایی می‌کند تا از مشکل درونی سیستم بدن خود آگاه شوید. ممکن است لازم باشد برای مدتی دارویی را به شکل قرص یا محلول موضعی مصرف کنید. دوره درمان شما آغاز می‌شود. اما در این حین می‌توانید راه‌های دیگری هم البته با مشورت با پزشک خود انجام دهید.

در صورتی که از درمان خود نتیجه مثبت گرفتید می‌توانید تا زمان بهبود آن موهای خود را توسط آرایشگر حرفه‌ای اکستنشن کنید. اکستنشن مو روش‌های متنوعی دارد که شما می‌توانید اطلاعات دقیقی از آن به دست آورید. در صورتی که با انواع آن آشنا نبودید آرایشگر با شما صحبت می‌کند و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهد.

برای اکستنشن شاید لازم باشد چند ساعت در آرایشگاه سپری کنید. پایان این صبر و حوصله خرمنی از موهای پرپشت و زیبا به دست می‌آید.

اکستنشن موی جلوی سر

معمولا ریزش موها از قسمت جلوی سر شروع می‌شود. این قسمت که بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد نیاز به توجه بیشتری دارد. در صورتی که بخواهید این قسمت از سر را اکستنشن کنید لازم است با آرایشگر خود مشورت کنید. معمولا از اکستنشن برای پشت سر و کناره‌ها استفاده می‌شود. در صورتی که حجم موهای جلوی سر شما تا حد زیادی کم پشت شده باشد، اکستنشن نمای خوبی به موهای شما نمی‌دهد و ممکن است محل چسب یا رینگ قابل مشاهده باشد.

البته تا پیش از این روش، بانوان از کلاه گیش‌های مختلفی استفاده می‌کردند. مشکل استفاده از کلاه گیس‌ها این بود که جنس مصنوعی خود را بر روی سر به رخ می‌کشید. این مسئله بانوان بسیاری را از خرید آن منصرف می‌کرد. امروزه اکستنشن‌ها در دو نوع مصنوعی و طبیعی ساخته می‌شوند که شما بعد از بررسی‌های لازم برای خرید اقدام می‌کنید.

در مقاله مزایای اکستنشن لیزری مو گفتیم که اکستنشن موی جلوی سر مزایای مناسبی دارد. با این کار موهای کم پشت شما تبدیل به موهای حجیم و جذاب می‌شود که البته برای نگهداری از آن حوصله به خرج دهید.

این روش به صورت سریع و در یک جلسه مشکل کم پشتی موهای شما را رفع می‌کند. عوارضی ندارد و آسیبی به ساقه موهای شما نمی‌زند. البته این موضوع به نحوه نگهداری از موهایتان نیز بستگی دارد.

این کار نیاز به بی‌هوشی و حتی بی‌حسی ندارد. شما در هنگام نصب موهای اکستنشن بر روی موهای طبیعی خود درد و ناراحتی حس نمی‌کنید. همچنین پس از پایان کار زخم و جراحتی نباید احساس شود. در صورتی که این کار توسط یک آرایشگر با تجربه انجام شود نباید به موهای شما و پوست کف سر شما آسیبی برسد. همچنین پس از پایان نصب اکستنشن مو، نیاز به استراحت و گذراندن دوره نقاهت ندارید.

برای اطلاع از انواع اکستنشن مو و قیمت کلیک کنید

فواید اکستنشن مو

نگهداری از موهای بلند دردسرهای خاص خودش را دارد. اما امروزه با تغییر روش‌هایی در زندگی، داشتن موهای پر پشت و با رشد خوب تبدیل به یک آرزو شده است. به همین دلیل رو آوردن به روش‌های دیگر زیبایی بهترین تصمیم است. جدا از این موضوع بسیاری از بانوان علاقمندند موهای خود را در اندازه کوتا‌ه‌تری نگهداری کنند تا برای شستشوی آن دچار مشکل نشوند.

اکستنشن مو برای افزایش طول و ضخامت مو انجام می‌شود. اما برای داشتن آن باید چند ساعت را در آرایشگاه بمانید تا به نتیجه دلخواه برسید. پیشنهاد می‌کنیم برای انجام اکستنشن یک آرایشگر باتجربه و متبحر انتخاب کنید تا با رعایت اصول نصب، اکستنشن را بر روی موهای شما انجام دهد تا آسیبی در هنگام نصب به ریشه و ساقه موهای شما نرسد.

اما با اکستنشن لیزری یا هر نوع دیگر از آن لازم است مراقبت‌های آن هم بیاموزید. بعد از اکستشن بهتر از با شانه مخصوص موهای خود را مرتب کنید تا از گره خوردن آن جلوگیری کنید. شانه‌های مخصوصی که برای اکستنشن استفاده می‌کنید دنده‌های درشتی دارد که موهای شما را نمی‌کشد. برس‌های معمولی باعث می‌شود موهای شما کشیده و از ریشه جدا شود. بعد از اکستنشن لازم است موهای خود را با شامپوهای مخصوص شستشو دهید تا چسب آن را تحت تاثیر قرار ندهید.

 

چرا اکستنشن؟

اکستنشن نام دیگر پیوند مو است. این روش در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اما این کار باید با دقت انجام شود تا نتیجه مطلوبی داشته باشد. اکستنشن روش خوبی برای رسیدن به آرزوی بانوان است. آن‌ها دوست دارند در مدت زمان کمی موهای بلند و پر پشتی داشته باشند. برای رسیدن به این آرزو تنها لازم است چند ساعت در یک آرایشگاه خوب وقت بگذرانید تا در نهایت موهای زیبای خود را در آینه ببینید.

اکستنشن انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید به کمک مشورت با آرایشگر یک نوع از آن را انتخاب کنید. روش‌های نصب آن متفاوت است. به طوری که برخی از آن‌ها را می‌توانید خودتان در خانه نصب کنید. برای این منظور مقاله ما را با عنوان ” اکستنشن مو در خانه ” مطالعه کنید.

بهتر است رنگ موهای اکستنشن را خیلی متفاوت با موهای خود انتخاب نکنید. هارمونی رنگ بین موهای طبیعی خود و موهای اکستنشن باعث جذابیت موهای شما می‌شود. برای انتخاب حرفه‌ای رنگ مو از آرایشگر خود کمک بگیرید.

این روش خطرناک و دردناک نیست. همچنین هزینه‌های کاشت مو را ندارد. دسته موهای اکستنشن توسط چسب و دستگاه مخصوص به ابتدای موهای شما می‌چسبد. بعد از این که موهای شما رشد کند چسب اکستنشن به سمت پایین‌تر می‌آید و نمایان می‌شود. برای این منظور می‌توانید در یک جلسه اکستنشن موهای خود را ترمیم کنید.

برای چه افرادی مناسب است؟

برای این که بدانید اکستنشن چه مزیت‌هایی دارد باید با افرادی که تجربه این کار را داشتند صحبت کنید. هر تغییر زیبایی که در چهره خود ایجاد می‌کنید نیازمند مراقبت و نگهداری از آن است. فواید اکستنشن برای کسانی که موهای کم پشتی دارند مشخص است. اضافه کردن مو لابه‌لای موهای طبیعی خودتان به ضخامت موها اضافه می‌کند. بعد از پایان نصب خرمنی از موها را بر روی شانه‌های خود مشاهده می‌کنید.

افرادی که موهای کوتاهی دارند و به تازگی به مهمانی دعوت شده‌اند، اکستنشن را روش مناسبی برای داشتن موهای بلند می‌دانند. یک روش سریع که با ظاهری متفاوت در مهمانی حاضر شوید و ماه‌ها منتظر بلند شدن موهای خود نمانید.

در صورتی که موهای شما تک رنگ باشد به کمک اکستنشن می‌توانید مقداری رنگ به موهای خود اضافه کنید. برای این کار اکستنشن رنگی را انتخاب و از آرایشگر بخواهید در لابه‌لای موهای شما آن را بچسباند. البته برای رنگ آن بهتر از از آرایشگر خود نظر بخواهید. او با توجه به چهره شما بهترین رنگ را برای اکستنشن شما معرفی می‌کند.